کد مطلب: 306626
فرماندار شهرستان اردل:
راهپيمايي اربعين نماد وحدت شيعه و سني است
تاریخ انتشار : 1403/05/29
نمایش : 143
فرماندار شهرستان اردل گفت:حماسه بزرگ پياده روي اربعين نشانه‌اي از وحدت مسلمانان و شکست توطئه‌هاي دشمن در تفرقه بين شيعيان و اهل سنت است.
يعقوب شکوهي فرماندار شهرستان اردل  در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه در خصوص آثار راهپيمايي اربعين حسيني درگفت و گو با خبرنگار هفت چشمه  با بيان اينکه راهپيمايي اربعين نماد و نشانه‌اي از وحدت بين شيعيان و اهل سنت است، تصريح کرد: دشمنان غربي و صهيونيستي تلاش زيادي براي تفرقه بين شيعه و سني مي‌کنند ولي اين کنگره بزرگ نشان داده است که تمام اين تلاش‌ها شکست خورده است.

شکوهي افزود:پياده‌روي اربعين حسيني يک حرکت بزرگ فرهنگي و نمود وحدت شيعه و سني است که بايد براي هميشه زنده نگه داشته شود.

شکوهي اظهار کرد: عشق به پيامبر بر اساس آنچه از بزرگان و اصحاب حضرت نقل شده است از آغاز طلوع زمين و تا روزي که اين کره خاکي باقي است ادامه دارد و اين نور هرگز خاموش شدني نيست.

وي ادامه داد:راهپيمايي اربعين زمينه ساز پيروزي حق بر باطل و زمينه ساز ظهور حضرت مهدي (عج) است

شکوهي با اشاره به اينکه راهپيمايي اربعين نشان از قدرت جهان اسلام است، تصريح کرد: اين پياده روي تجلي اتحاد اقوام و اديان ، شيعه و سني است.

فرماندار اردل اظهار کرد: اجتماع ميليوني در راهپيمايي اربعين لرزه بر قلب دشمنان مي اندازدخاطر نشان کرد: اين حرکت عظيم نشان از بيداري ملت ها و نشان دهنده گسترش  پيام عاشورا به جهان است.

شکوهي ياد آور شد: برگزاري موکب هاي در مسير پياده روي اربعين در ايران و عراق توسط غير مسلمان ها و مسلمانان اهل سنت نشان از عشق و علاقه تمامي آزادي خواهان به امام حسين و مسير حرکت ايشان است.

وي بيان کرد: افزايش همه ساله تعداد زائرين و شرکت کنندگان اربعين نشان مي‌دهد راه امام حسين فراموش شدني نيست.
فرماندار شهرستان اردل با تاکيد بر توجه جدي به فلسفه قيام امام حسين (ع) و زيارت بامعرفت امام معصوم (ع)، افزود: جنايت‌هايي که صهيونيست‌ها امروز عليه ملت مسلمان فلسطين و غزه با حمايت آمريکا و اروپا انجام مي‌دهند، بايد تبيين شود.

انتهاي خبر/570ه

 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg